Lulu luli - biega i gada Luli 


 

Jagoda Graboś
Lekcje rozróżniania, Lublin 2019 - PRZEPROWADZKI, Łódź 2022- KONTAKT, Świdnica 2023

🔼 8/10

➡️Słucham Pink Floyd i Nirvanę - tańczę w rytm ognia The Doors Poezja z wielkiej litery Żaden ze mnie Thomas Bernhard do pięt nie dorastam tegorocznemu nobliście.
Jon Fosse ma w dupie interpunkcje, tak jak Andrzej Bursa miał w dupie małe miasteczka
Małgorzata Boryczka pisze tak że BYĆ ALE nie istnieć
Jadwiga Graboś siostra bliźniaczka
PISZĘ TAK WIELE że mogę pozwolić sobie na wybryk i uśmiercić interpunkcje
Bo na przykład
bla bla bla bla też mi coś
(modlitwa wieczorna z tomu „Kontakt”)

➡️A zatem rozpoczynam zabawę z książkami Jagody Graboś

***
zima pękła na rysunku na szkle
mojego dziecka

patrzę na muchę we wnętrzu żyrandola
skurczyła się jak suszek

neurolog zapisał mi lek na zawroty głowy
wolałbym na pamięć selektywną

TO najlepszy utwór świętej trójcy KONTAKT przeprowadzki LEKCJE ROZRÓŻNIANIA

➡️Najlepszy bo ma w sobie żałobę stratę miłość i ma wiarę w selektywną nadzieję
dziecko
żyrandol
suszka
neurolog zamiast psychiatry
to jest pragnienie
naprawiania przeszłości która nie zawsze była zła bo

bla bla bla bla też mi coś

LEKCJE ROZRÓŻNIANIA TO KSIĄŻKA która zaległa na półce przygnieciona tym co na sprzedać i co na poranną kawę

przy twoich słowach rzucam kotwice
przy lądach które mi pokazałeś odkrywam
presupozycje zdań grzęznę we wspomnieniach
(z wiersza Światy Równoodległe)

Rusza i Porusza mnie ten utwór stwór bo cokolwiek zrobimy zawsze będziemy odwoływać się do startu nie do mety
no właśnie grzęznę we wspomnieniach

➡️jeśli traktować poezję jako instrument niezbędny do hipnozy to Jadwiga Graboś trafiła w serce czytelnika

➡️Hipnoza i wielokrotne odczytywanie rozszyfrowanie tej miłosnej maligny

Czytałem te wiersze o trzeciej w nocy Duchy mnie uśpiły

leżysz jak zdechła
skowyczysz cicho by nie zbudzić szczeniąt

*gdyby mój pies mógł mówić Z TOMU przeprowadzki

bla bla bla bla też mi coś

➡️➡️➡️➡️Wśród znajomych na Facebooku mamy naciągaczy, grafomanów,, głupców głupio mądrych
lichwiarzy raz pisarki i pisarzy profesów laureatki i literatów Ludzi depresyjnych i stado zadowolonych ŻE dziadek z Żoliborza SIĘ ZGUBIŁ zagubił
idź spać proszę spać ja chcę odpocząć proszę proszę nie dręcz psa nie wchodź tu nie dręcz mnie nie mów milcz zmilcz skończ nie (…)

modlitwa wieczorna jako WIEDŹMIN przygotuje jeden epos, korzystając z wersów autorstwa Jadwigi naszej królowej

podrzucone słowa

ludzie się nie budzą
krążka
➡️➡️WYBACZ
jedyny problem to sukienki w szafie

i ta

dziewczynka na brzegu jeziora

od niej zależały losy wszechświata
=
ciała konających

ona nie ja
leżysz jaz zdechła
skowyczysz cicho (….)’’ *** Jestem zszokowanym zmieszany i mocno wstrząśnięty Ta poezja ma jaja dojrzała przemyślny sztylet osobiście od dwóch tygodni zaczynam dzień od samookaleczeń liryką która trzyma mnie ZA pysk a potem Odpuszcza by zapisać trafne frazy Nie MAMY szans na dyskusje nucąc swoje melodii i biel skorupy na podłodze teraz kochany tniemy sukno każdy po swojemu po jedenaście trupów na głowę byłam dziewczynką z mgły stworzyłam się kobietą ze stali zniknę ty zbieraj opiłki wiersz bolesnym gwałtownym brutalnym jednakże kończy się wybornie– ty zbieraj opiłki to coś jak ’bla bla bla bla też mi coś Zdjęcia tekstury stos słów nieodtrąconych i męskość. relacja siusiak mi się powiększył powiedział do nauczycielki w szkole chciał wiedzieć co to znaczy ale nie możesz ze mną oo tym rozmawiać odparła ona dlaczego nie zapytałam Gdy rankiem zalewam fusy i esy floresy kawy z mlekiem to to obok najczęściej sięgam po LEKCJE ROZRÓŻNIANIA, szarość. prawie czerń biel. Skorupy na podłodze
i żeby było jasne, gdy nudzi się jedna kniga i jesT LEK -
KONTAKT. Książka która zaczyna się tak:
BEZRADNIEJĘ i wtedy najbliżej ciebie jestem
w wierszu, A potem Przeprowadzki
leżysz jak zdechła
skowyczysz cicho by zbudzić szczeniąt.
Na koniec (żart) warto przeczytać Poradnie Genetyczna KARUZELA podpowiada setki możliwości


NAPISZ DO MNIE, A DOSTANIESZ 3 KSIĄŻKI. EMAIL: HOLDENTYTUL@GMSIL,COM 



popularne